Chapter 8.19-- Tracks

posted 10th Oct 2020, 7:53 AM

Chapter 8.19-- Tracks

average rating: 5

Please vote on TWC for an important look into Keymen's past!

post a comment
author comments
view HeSerpenty's profile

10th Oct 2020, 7:53 AM

HeSerpenty

As some may have suggested...Kalverick surviving this situation may be imperative in helping Merek and the team prove Bleke's story :3

Lol and for anyone scratching their heads haha...Barron named his Lacor "Charles"..so.. you'll see that in next page XD, but I thought I'd tell ya :P

---------------

Yesterday and today I had/have very little time to finish page....but...it's so close to being done all I need to do is shading and highlights. Just figured I'd finish that tomorrow and get this posted today.
All finished!
Thanks for reading!!

end of message
user comments
view MST3KFan's profile

10th Oct 2020, 9:08 AM

MST3KFan

Oh my god! It's BIGFOOT! And he's taken to wearing shoes now!

end of message
view HeSerpenty's profile

11th Oct 2020, 3:31 PM

HeSerpenty

Haha he's become more civilized!

end of message
view ShaRose49's profile

10th Oct 2020, 9:12 AM

ShaRose49

No worries, the page still looks really nice! And they’ve got a point about keeping Kalverick alive I guess...

end of message
view HeSerpenty's profile

11th Oct 2020, 3:31 PM

HeSerpenty

Haha yess...begrudgingly. Would've been nice to have one less peerson to worry about! xD

end of message
view DLKmusic's profile

10th Oct 2020, 9:39 AM

DLKmusic

I'm pretty sure that wasn't Shaquille O'neill, because although his feet are that big, he only wears basketball shoes...

So... Godzilla?

Great page as always Serpy, didn't even notice the shading til you mentioned it.

end of message
view HeSerpenty's profile

11th Oct 2020, 3:32 PM

HeSerpenty

LOL I debated about not mentioning it to see if anyone would notice, buuut.. in chase they DID notice..I wanted to explain XD

All finished now tho!

Thank youuu! :3

end of message
view megados's profile

10th Oct 2020, 10:19 AM

megados

It's gotta be Bigfoot, . . . Er I mean Darryl! XD

Yeah I guess there's a point to getting Kal back in one piece. (Bummer) Oh well, maybe he'll turn over a new leaf or something. ¯\_(ツ)_/¯

Yes, the page looks good! Those little touches really add though!

end of message
view HeSerpenty's profile

11th Oct 2020, 3:33 PM

HeSerpenty

Haha both such good guesses! XDD

LOL that would be lovely if he did! Who knows if Kal is capable of that kinda character growth X"D

Thanks so much! <3

end of message
view sigpig's profile

10th Oct 2020, 1:43 PM

sigpig

"Way to go, guys. Now we HAVE to save him!"

Andre the Giant? He wore size 22 boots...

end of message
view HeSerpenty's profile

11th Oct 2020, 3:34 PM

HeSerpenty

Haha yeeep exactly XDD

Lolol good guess, good guess! XD

end of message

10th Oct 2020, 2:33 PM

Jarvi so lazy

Are we really sure we need Kalverick alive? Like.. really, really sure? Like.. can we discuss this for like another couple of hours? ;)

end of message
view HeSerpenty's profile

13th Oct 2020, 9:55 AM

HeSerpenty

LOL Barron seems pretty sure! Kal may live to terrorize another day! X"D

end of message
view Alicia's profile

13th Oct 2020, 3:56 PM

Alicia

See? This is why Barron's the one leading the group because he can put this kind of stuff together. And because he doesn't give in to the temptation to let Kal die. X,D

end of message
view HeSerpenty's profile

17th Oct 2020, 1:50 PM

HeSerpenty

Haha exactly! This is why Merek knows he can trust Barron's judgement lolol

end of message
view Proxy170's profile

15th Oct 2020, 1:32 PM

Proxy170

Awww Barron you're such a smart guy! I feel like everyone else might just want to finish the job >.> haha

end of message
view HeSerpenty's profile

17th Oct 2020, 1:51 PM

HeSerpenty

SOMEtimes he almost seems like he knows what he's doing! :P (haha it is tempting to just let nature take its course in this case XDD)

end of message
post a comment
tip