Chapter 7.3-- Death Sentence

posted 25th Jan 2019, 12:14 PM

Chapter 7.3-- Death Sentence
rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment


view HeSerpenty's profile

25th Jan 2019, 12:14 PM

HeSerpenty

Bleke saw this comin'... any bets on what Merek is gonna do?

Thanks for reading!


view princess_lom's profile

25th Jan 2019, 12:37 PM

princess_lom

Whaaaaaaaat?! NO!

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:46 PM

HeSerpenty

Sadly, yes :'D

Unless someone does something about this! >_>

view CiciEnixa's profile

25th Jan 2019, 2:10 PM

CiciEnixa

Merek, you halt this execution RIGHT NOW, mister! Tell them... tell them... I dunno... that you need Bleke... for your upcoming papercrafts project??? Look, you're super smart, pleeeeease, he don't deserve this.

:(

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:48 PM

HeSerpenty

Demas: A papercrafts project? That indeed sounds important. Never mind then!

LOL X"D. Weeeeell....maybe not x"D. But you are right about one thing... he doesn't deserve this! I think sentencing innocent people to death really does it for the Council :'D

view Alicia's profile

25th Jan 2019, 2:10 PM

Alicia

AHHH! You can't! Bleke has a wife and kids and EVERYTHING!

Somebody's gonna do something, I know it. The question is who and what? X'D

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:49 PM

HeSerpenty

HOPEFULLY someone does something! Cuz yea..those poor wife n kids :'D
Oh yea..and poor Bleke too!

view Vivocateur's profile

25th Jan 2019, 2:29 PM

Vivocateur

Oh no!!
Someone do something! This is so not fair D:

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:49 PM

HeSerpenty

If only the Council cared about fairness! :'D

view DLKmusic's profile

25th Jan 2019, 4:58 PM

DLKmusic

What is Merek going to do? Probably something braver than I would have the courage to do.... I HOPE so, anyway!

I kinda like Ceci's idea... "You can't kill him, I need him for my *insert project name here* project that's about to start! He's a CRUCIAL COMPONENT!

ps. What's not done? the page looks great!

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:56 PM

HeSerpenty

Something tells me Merek has just about had it with people getting executed right in front of him in this chamber X"D

Haha thaks Don! Well all I have left to finish now is backgrounds! :3

view Matt Knab's profile

25th Jan 2019, 5:43 PM

Matt Knab

UM....DO-OVER?? APPEAL?!

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:56 PM

HeSerpenty

Lol right? OBJECTIOON! X"D

25th Jan 2019, 6:04 PM

megados

See?! What did I tell you? Interrogation chamber is NOT proper medical care! :(

Merek is in a good position to do a few things, either verbal or physical. Let's hope he can do something that WORKS.

The page looks pretty close to done; enjoy your time! It conveys what it needs to, so no rush. Don't stress. :D

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 1:58 PM

HeSerpenty

You were right! :'D

And yes.... Merek is one his way to probably doing something along BOTH of those lines :'D. Hopefully he's smart about it!

Thank you for saying that! Haha it's very close now--just have to flesh out those backgrounds and add some texture!

view Haegan2005's profile

25th Jan 2019, 8:07 PM

Haegan2005

I know I saw a reset button around here somewhere! Or maybe that was a Staples button?

That whole old age thing is creeeping up on me!

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 2:04 PM

HeSerpenty

LOL X"D. Sadly no reset buttons around here! Hahaha

view ShaRose49's profile

25th Jan 2019, 8:22 PM

ShaRose49

DON’T DO IT!! NOOOOOOO! (Jumps through the iPad, attempts to beat everyone up but ends up getting executed too)

On a more serious note, the emotion on this page is terrific. You can see he tears in the Captain’s eyes and it’s painful to watch. 😢
Also it looks good

view HeSerpenty's profile

26th Jan 2019, 2:06 PM

HeSerpenty

OH NO!! *Jumps it to save Rose from being executed too* THIS WASN'T PART OF THE PLAN! X"DDD

Aw thank you so much! That's always important for me to convey accurately. That's the tears of a man who will never get to see his wife and two little boys every again T__T (unless someone does something)

view ShaRose49's profile

26th Jan 2019, 2:09 PM

ShaRose49

Here’s hoping!!

And thanks for saving me, phew!

view The Accidental Ninja's profile

26th Jan 2019, 4:09 PM

The Accidental Ninja

MEREK DO A THING
QUICKLY

view HeSerpenty's profile

27th Jan 2019, 9:18 AM

HeSerpenty

Yus THERE ISN"T MUCH TIME! D:

view Icefall Kitsune's profile

28th Jan 2019, 2:03 PM

Icefall Kitsune

Merik: Before carrying out the sentence, be advised that Kalverick reassigned Bleke without designating a replacement. The failure would then be Kalverick's, would it not?

Anything to make the water murkier.

view HeSerpenty's profile

1st Feb 2019, 8:33 PM

HeSerpenty

I would agree with that assessment! Kalverick has had MANY failures recently X"DD

We can't have clear fresh water around here! The murkier the better LOL!

view Proxy170's profile

30th Jan 2019, 7:04 PM

Proxy170

Oh no! Poor Bleke...I can't really think of a smart way to manipulate the Council into keeping him alive, without looking weak on Merek's part. And I think Sid might be questioning which side he's chosen...

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2019, 10:05 AM

HeSerpenty

Yeea haha..and it didn't go to well for Merek LAST time he did something very similar to this X"D

WHo wouldn't be questioning at this point, amiright? X"D

view MST3KFan's profile

1st Feb 2019, 5:46 AM

MST3KFan

Wow. Might as well have left the poor guy to die in the tunnels.

"Thank you for telling us what happened...now DIE!"

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2019, 10:05 AM

HeSerpenty

Lol so true! Sat but true X"D

rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment