Chapter 6.20-- Bickering Diversion

posted 28th Feb 2018, 5:40 PM

Chapter 6.20-- Bickering Diversion
rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment


view HeSerpenty's profile

28th Feb 2018, 5:40 PM

HeSerpenty

He's on to you guys, Barron X"D

The race is on..


-----

Sorry about the late page again guys-- I was sick all week last week and couldn't bring myself to art on anything X__X. All better now!

Thanks for reading!


view Alicia's profile

28th Feb 2018, 5:45 PM

Alicia

WOO! Fight! Action! And MYSTERY! I'm still hoping these guys can work together to figure this all out.

...Then again, they are all like... twelve. X'D

view HeSerpenty's profile

1st Mar 2018, 11:31 AM

HeSerpenty

Haha just a buncha 12 year olds! Haha yea they're all after the same thing! Just different motives. Maybe they'll be forced to work together we'll just have to wait and see! X3

view SunnySideUpSmile's profile

28th Feb 2018, 7:01 PM

SunnySideUpSmile

12 year old fights.....how mature

view HeSerpenty's profile

1st Mar 2018, 11:32 AM

HeSerpenty

These guys are the definition of maturity X"D

view Centcomm's profile

28th Feb 2018, 7:15 PM

Centcomm

heh just a bit of friendly discussion right? Right? Sorry to hear you have been sick i know the feeling.

view HeSerpenty's profile

1st Mar 2018, 11:33 AM

HeSerpenty

Centy I don't know how you are able to keep updating with everything goin' on with ya! You are an inspiration <3

And yep! This is juuust a friendly discussion!

28th Feb 2018, 9:54 PM

megados

Oh, jeez you guys! >_< Better get your act together! :D

Glad to hear you feel better, HeSerpenty!

view HeSerpenty's profile

12th Mar 2018, 11:41 PM

HeSerpenty

Haha ikr? C'mon boys!

Thank you so much! Sorry for the delayed reply! X_X

15th Mar 2018, 10:44 AM

megados

No need to be sorry! Its all good :)

view DLKmusic's profile

28th Feb 2018, 9:58 PM

DLKmusic

12 year old fights, 40 year old fights, meh, still hard to tell the difference! Example...

"My Credit Limit is larger than yours!"
"you take that back, you can't even get a secured credit card, Loser"....

Yeah, when you're older you're MUCH more mature about what you fight over!

view HeSerpenty's profile

12th Mar 2018, 11:44 PM

HeSerpenty

LOL! Too true! Arent we all 12 yr olds deep down? X"D

Mine's more like "Yea well guess who never had to ask for gas money? THAT'S RIGHT, ME! XDD" lololol

view Proxy170's profile

1st Mar 2018, 3:35 AM

Proxy170

haha the banter on this page is awesome! The race is on, guys, but only one side has a whole team behind their back!

view HeSerpenty's profile

12th Mar 2018, 11:45 PM

HeSerpenty

Lolol thanks Proxy! Haha yea since most of the unsavories aren't really the bantering time (cough--Kal n Demas)....Sid's a fun little antagonist to write cuz he's TOTALLY banter-worthy X"D

view MST3KFan's profile

1st Mar 2018, 8:51 AM

MST3KFan

Eh...just throw him down in the water and let him find out for himself.

view DLKmusic's profile

1st Mar 2018, 2:33 PM

DLKmusic

ya know, I kinda like that idea!

view HeSerpenty's profile

12th Mar 2018, 11:47 PM

HeSerpenty

LOL!!! It's funny you say that...

view Jarvi's profile

2nd Mar 2018, 8:21 AM

Jarvi

Man, how did you NOT notice when one of them ran off? XD It's not like you wouldn't hear it either XD That guy must be the absolute worst :D

view HeSerpenty's profile

12th Mar 2018, 11:48 PM

HeSerpenty

Hahahaha! He was so caught up in the "ha ha called you out, Barron" Ryder was able to scamper off XDD

Dangit Sid!

view WitUnderPressure's profile

3rd Mar 2018, 1:14 AM

WitUnderPressure

Who's stealing whose thunder now...?

view HeSerpenty's profile

13th Mar 2018, 12:18 AM

HeSerpenty

lol they're even now! XD

view junoro's profile

15th Mar 2018, 9:45 AM

junoro

"I don't see your name on it"
Me: What is he, 12?
"What are you, like...twelve??"
Me: HAH SAME

Nice exaggeration of that fist there! Again, super cool and dramatic and fun to see! 8) And then how Barron just kicks him at the end, sending him plopping onto his side. It's a great way to end THAT little burst of action!

view HeSerpenty's profile

15th Mar 2018, 8:06 PM

HeSerpenty

Awthanks for all this great feedback Juno! Trying to plan out these scenes has been a challenge-- I never realized just how much i only have my characters talking at each other x"D. Oh dear-- I feel blessed all of you stick with me <3 (LOL!)

4th Apr 2018, 6:16 AM

Lilbluebox

"What are you like... twelve??" And with that question, phrased that way, you have proven yourself to also be twelve.

I just call it like I see it. Buncha kids fighting on the playground, that's what this whole scene really is. XD

"I don't know what you're talking about, you're crazy." You're just proving my point here, Barron. Though I ADORE his expression in that panel; it's the perfect look to give a person who has just said something totally nuts. I love it. In fact, all the expressions on this page are on point, probably because there's a lot of funny conflict going on. Yeah, I know the event itself is serious, but it's just so hilarious to watch them argue over it. Probably because they are, in fact, acting like twelve year old boys. Which is expected behavior from Ryder.... and quite frankly, probably Sid too. Barron's clearly under their bad influence. XD

Oooh, and it's another page with physical fighting! All these boys and their high kicks and their fancy trying to hit people by breaking panel walls. Sid looks maniacal in his whirlwind punch there; it's great. Unfortunately, Barron looks a little silly in the very next panel, but at least he got a good kick in!

You know, something tells me that kicking Sid like this is probably something of a secret dream of Barron's. Sid cannot be an easy person to be related to. Or deal with. Ever.

Aw, Barron.... letting your face give away the river details. It's okay. You're allowed to have a bad poker face. We all love you anyway. :]

I must say, I'm loving these action-packed pages. They're a joy to read, and they actually lend themselves to seaming the 'art' and 'story' portions of my comments together really well! And it's really nice to see some fight scenes out of you; I think the last one was the one against the baliath, and that's not people trying to beat on each other. Noooot quite the same thing. So well done on these; you've got a good understanding of how to make them work!

(.....*resists urge to apologize for lateness again*)

view HeSerpenty's profile

28th Apr 2018, 9:26 AM

HeSerpenty

Haha don't worry about lateness.. I"m late to reply! X"D

Yus the overgrown children and their bickering! We have enough serious conflict.... why not throw some slightly more humorous conflict up in there. These boys are helping me practice my action shots that's for sure!

LOL if I ever get to talk about Barron's childhood in comic....we'll see the hell Sid used to put him through X"D. LOL yea so far the comic has been mostly suspense through other means instead of physical fighting buuut this scene and the next one should help balance that out a little bit ;)

I always appreciate your comments! <3

rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment