Chapter 3.21-- Panic Attack (1)

posted 2nd Feb 2015, 5:41 PM

Chapter 3.21-- Panic Attack (1)
rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment


view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 5:41 PM

HeSerpenty

Hizruk! Starting to panic already?? But you barely just started D:
I wonder if he should trust the creepy voice in his head telling him to turn off the lights in a dark, dungeony place >___>

**
Page got done a little later than normal, buuut...it's still Monday at least! Thanks for reading everybody! I really truly appreciate you guys <33-- you have no idea :D


view TheD-Wrek's profile

2nd Feb 2015, 6:38 PM

TheD-Wrek

Oh, wow. You weren't kidding about the textures. Love the mood the background sets. Great job! Well worth the wait. :D

P.S. - *yells at his comp* Turn around Hizzyyyy! :O

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:32 PM

HeSerpenty

Haha yea the textures is what made this page so hard T^T

That and the lighting! lol
Thank you D! But I think you should yell louder I don't think Hizzy heard you! D:

view LeRenardRoux's profile

2nd Feb 2015, 6:57 PM

LeRenardRoux

frick frick I saw that lizard bro in panel four and I was like what are you doing scary lizard, stop following Hizrukkkk XO

DON'T LISTEN TO HIM HIZRUK. HIS ADVICE IS IN CHILLER- THE MOST UNTRUSTWORTHY OF FONTS.

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:31 PM

HeSerpenty

I know! He does seem rather ominous, doesn't he? D:

NEVER TRUST CHILLER FONTS! QAQ

view LeRenardRoux's profile

3rd Feb 2015, 5:12 AM

LeRenardRoux

Oooh but I just realized, it seems to imply he got his scars when he was little. Prooooobably didn't give them to himself then. >.> Maybe. I could be wrong.

view Centcomm's profile

2nd Feb 2015, 7:43 PM

Centcomm

.. talk about a memory lane bummer .. fantastic page ..

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:30 PM

HeSerpenty

Thank you Centy! <33

Yea... definitely a bummer T^T

view Proxy170's profile

2nd Feb 2015, 7:45 PM

Proxy170

Wait wait WAIT! Who is the serpent behind him???? D:

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:29 PM

HeSerpenty

IS HE FRIEND OR FOE?? D:

SUre is ominous tho, ain't he?? >___>

view rufiangel's profile

2nd Feb 2015, 8:30 PM

rufiangel

Hooded Hizruk = Sexy >_>

And omg... ;_; crying baby Hizruk is just... nooooooo Hizruk-baby don't cry ;____;* *huggles*

That second-last panel is... terrifying D: like WELCOME TO MY DARK MAW WAHAHAHA D: get outta there man!

Also - creepy serpent thingy over Hizruk-baby's shoulder in last panel... dangit Hizruk, you're being That Guy in horror movies! Stop it! XD;;;

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:29 PM

HeSerpenty

I knoow! Poor lil baby! He's too young T^T

Lol I'm really happy it had that effect! I wanted it to be kinda creepy and a bit of an overwhelming dark feel XD. Tho... that Serpent fella is helping with that!

If he puts out that light he's REALLY gonna be like that guy in horror movies! :O

view Slim Kittens's profile

2nd Feb 2015, 9:21 PM

Slim Kittens

Panic attack? I had my panic attack on the previous page.

view HeSerpenty's profile

2nd Feb 2015, 10:27 PM

HeSerpenty

Because you were SO excited about what you saw, right? LOL XD

view DLKmusic's profile

2nd Feb 2015, 10:48 PM

DLKmusic

Wow. This is actually not even close to what I was expecting, but now that I see it, it's somehow "right". Well done, well done indeed!

Now I REALLY want to know who the Serpent is!

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:19 PM

HeSerpenty

Thank you so much! Lol I'm curious about what you WERE expecting :D

Lol we'll be seeing plenty more of this mystery serpent throughout the story!

view DLKmusic's profile

5th Feb 2015, 1:07 PM

DLKmusic

To be honest, I was expecting him to walk in there and get a chip on his shoulders. It takes a strong person to go through what he did and and come out relatively sane. I wasn't expecting him to get hit so hard by his "fear" memories.

As for the mystery serpent, I was actually thinking (to myself) that it was Hizruk, not someone else, guess I was WAY wrong about that. I still have a couple of ideas who it might be, but I think I'll keep my mouth shut about them for now. If I'm right, it's a spoiler, and if I'm wrong, I'm a moron: either way, I lose, lol.

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 2:09 PM

HeSerpenty

You know I think he definitely had one going in.... and even HE didn't expect to be so overcome with fear either! He underestimated this task for sure T^T

Lol.. I have a feeling when the mystery serpent's identity is revealed I will probably have an even amount of "I KNEW IT!" and ":O!!" lolol. I can't wait :3

view Alicia's profile

2nd Feb 2015, 11:10 PM

Alicia

Really? He was THAT young when--? QAQ *BAAAWWWWWLLLLL!*

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:20 PM

HeSerpenty

Yuss... sad ain't it? T^T

Its kinda what jump-started the downward spiral for his life XDD

view Skweeee's profile

2nd Feb 2015, 11:29 PM

Skweeee

Uhm, move faster buddy.

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:20 PM

HeSerpenty

Ya seriously...
Freak out LATER, man!

view HapyCow's profile

3rd Feb 2015, 1:43 AM

HapyCow

Aaaah baby Hizzy! Ahhhhh giant hallway! Ahhhhhh bad serpent...of old! >.> AHHHHHHH (nice page, flows really well.)

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:20 PM

HeSerpenty

AAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Lololol thanks Hapy! Been looking forward to this scene! :D

view Jarvi's profile

3rd Feb 2015, 1:45 AM

Jarvi

Ohhhh.. the creepy voice will turn on his night vision? :)

I see you there mr stranger serpent!

Go go go Hizzy! Don't worry! Everything will be fine! (I hope D:)

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:22 PM

HeSerpenty

Lolol.. it MAaaay >___>

What's mr. stranger serpent up to?? I sure hope everything will be okay!

view severin's profile

3rd Feb 2015, 5:49 PM

severin

MYSTERY SERPENT!! I am so curious about it! :D

C'mon Hizzy, keep it together, you can do it! x3

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 12:23 PM

HeSerpenty

Lolol GOOD! I want that! :D

Seriously Hizruk.. *gives him some Zannex*

view Jarvi's profile

5th Feb 2015, 12:44 PM

Jarvi

Don't drug your characters Serpy! >:O

view HeSerpenty's profile

5th Feb 2015, 2:09 PM

HeSerpenty

view Jarvi's profile

5th Feb 2015, 3:05 PM

Jarvi

Do not 'but dad' me young lady! Me and Sev-dad raised you to be a better person! >:O

view severin's profile

5th Feb 2015, 6:22 PM

severin

Listen to Saari-dad, Serpy xD

7th Feb 2015, 8:54 PM

Random Citizen

Sense the way

12th Mar 2015, 4:36 AM

Guesticus

Sneaky snake is being very talkative tonight :D

rate this page: X X X X X
average rating: 5
post a comment