Prologue.10

posted 17th Dec 2012, 2:57 AM

Prologue.10

average rating: 5

Please vote on TWC for an important look into Keymen's past!

post a comment
author comments
view HeSerpenty's profile

17th Dec 2012, 2:57 AM

HeSerpenty

Last page of the Prologue!! Time for the REAL characters....gah finally lol

end of message
user comments
view Centcomm's profile

17th Dec 2012, 5:11 AM

Centcomm

I liked the prolouge ! waits for more :D

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:23 AM

HeSerpenty

III can't believe this comment was made back in 2012... when I first started.... aaaand I never replied. At a time I was STARVING for comments! *punches self*

Centy... we've come a long way since then, huh??. I'm SO happy you're still with me after tall this time! ILOVEYOU

end of message
view Centcomm's profile

19th Jul 2015, 8:39 AM

Centcomm

Ive followed SOO ever sense you posted the first page - I love the art style and the characters caught my attention right away and im very happy you are still posting :D

and yes we have indeed .. Thank you for making a wonderful comic!

end of message

17th Dec 2012, 7:25 AM

Brit

That was awesome. Cant wait to read more ;)

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:23 AM

HeSerpenty

Hehe thanks Brit!!!

end of message

25th Jan 2013, 6:03 AM

potatoeskins

I have something to look forward to now! My first series to kep up with from the start. Hope it stays this good till the end.

end of message
view HeSerpenty's profile

25th Jan 2013, 11:55 AM

HeSerpenty

Aw thanks! My plan is for it to get BETTER :)

end of message
view Matt Knab's profile

5th Mar 2014, 2:13 PM

Matt Knab

Nooooo.
Maybe they just forgot to pick up a small trinket at the gift shop?
Too optimistic?

end of message
view HeSerpenty's profile

5th Mar 2014, 3:02 PM

HeSerpenty

Haha maaybe just a BIT too optimistic XD
They sure take "tourism" seriously!

end of message
view Jarvi's profile

22nd Apr 2014, 4:03 AM

Jarvi

And the cute couple was brutally murdered after being tortured for info on how much they know...

Okay.. you win, the gate was more scary than the monster :)

end of message
view HeSerpenty's profile

22nd Apr 2014, 10:14 AM

HeSerpenty

Nailed it! Hahaha it's what's inSIDE the gate that's scary XD-- in a way you were right too! :D

end of message
view Proxy170's profile

22nd Apr 2014, 2:09 PM

Proxy170

Wow, great opening!

end of message
view TAOMark's profile

19th May 2014, 5:27 AM

TAOMark

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:21 AM

HeSerpenty

Lol..... UH OH!

end of message

17th Oct 2014, 4:41 PM

Guesticus

Aww no, not the cute blond! :(

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:21 AM

HeSerpenty

Awwww yea...the cute blonde! XDD

end of message

7th Feb 2015, 11:27 PM

WitUnderPressure

"and they lived happily ever after."

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:19 AM

HeSerpenty

Hahaha if only X'D

end of message
view TheD-Wrek's profile

2nd Mar 2015, 3:19 AM

TheD-Wrek

I believe this is where you had me hooked the first time. XD

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:19 AM

HeSerpenty

Lolol I had high hopes of this prologue having that effect on people XDD

end of message
view keltyzoid!'s profile

18th Jul 2015, 11:43 AM

keltyzoid!

U NO THEY DED #REKT

end of message
view HeSerpenty's profile

19th Jul 2015, 1:20 AM

HeSerpenty

MMMMMHM yea u KNOW IT! *snaps*

XDDD

end of message
view ReagentNein's profile

24th Aug 2020, 1:11 AM

ReagentNein

Damn, rest in pieces! This is a super cool intro though, I love the page setup slowly looking up to hit the next page beat bam there's a castle. I really thought you were about to hit us with a big snake or snakeman hanging upside down from a tree sdjfh

end of message
view HeSerpenty's profile

24th Aug 2020, 7:28 AM

HeSerpenty

Lol! Well first thanks so much! Haha I like to keep y'all on your toes >__>...always guessing!
I originally wanted Serpents to be an animated series but matured in my understanding of reality....but my hope is that at least while people read it they can sorta feel like it's a moment-to-moment sorta animated series! XD. I can't wait to come and kinda renovate these old pages

(Thank you so much for reading!! :3)

end of message
post a comment
tip